Ako nájsť správneho chlapa

Našiel som teraz citát : veľa žien sa zamiluje do nesprávneho chlapa len preto, že zlí chlapi vedia povedať správne slová.

Čo keď je to naozaj pravda? Čo keď chlap, ktorý si Ťa váži a obdivuje, si dáva “pozor na jazyk” a všetko čo rozpráva je už akoby  obalené do jemnejších slov, ktoré by v inom prípade povedal úplne inak. So ženou, ktorá mu je ukradnutá je muž často uvolnený a správa sa inak. Nie je “strnulý” a nedáva si pozor na svoje slová, aby náhodou niečo nepokazil.

 

Dnes bola za mnou v práci moja bývala šéfka. Je to fajn žena, ktorá si už prežila v živote svoje. Mám ju rád a viem, že aj ona mňa. Človek cíti, keď ho má niekto rád. Zaspomínali sme si na “staré dobre časy, keď sme pracovali spolu. Vždy, keď príde za mnou, sadne si na môj stôl a človek by myslel, že spolu niečo máme. Iba my vieme, že rozoberáme stále iba naše vzťahy, lebo ona je jedna z tých žien, ktoré netlačia na človeka, vedia sa jemne pýtať, že sa človek necíti ako na výsluchu. Ja naopak nemám dôvod byť pri nej napätý, lebo aj keď je to velmi pekná žena, nie je môj typ a tak je to také správne priatelstvo. Hoci niekto môže oponovať, že priatelstvo medzi mužom a ženou je niečo nereálne, ja to môžem vyvrátiť. Aj keď priznávam, občas keď máme firemné posedenie, tak si ju často doberám, že či nechce so mnou chodiť, ale je to iba v rámci humoru.

Takze pokiaľ je muž so ženou, ktorá jeho očiam nič nehovorí, je v pohode, cíti sa uvoľnený a nemá dôvod slovami klamať? Niečo na tom bude, pretože pokiaľ je pri mužovi nejaká žena, ktorá spĺňa väčšinu jeho požiadaviek na krásu, tak je muž v pomykove, je navonok smiešny, lebo hovorí úplne od veci a pritom si myslí, že aký je zaujímavý a múdry.

Ale nemôžem predsa zhadzovať mužov, je to predsa prirodzené, keď sa otočia za ženou, že jej pozerajú na zadok. Ženy si myslia, že je to preto, že sa nám tá žena páči, ale my vieme, že to je mimo naše vedomie. Že sa obzrieme automaticky, ako keď  žena uvidí vo výklade klenotníctva nádherné obrúčky a hneď je myšlienkou v úlohe nevesty. Má si snáď muž myslieť, že sa žena vydáva iba kvôli tomu?

Takže ako teda nájsť správneho chlapa? Toho, ktorý Ti splní všetko, čo máš napísané v očiach? Ja by som radil byť sama sebou, smiať sa zo srdca, keď to cítiš, vyjadriť smútok, keď Ti srdce zviera ťažký kameň, vynadať mu, keď niečo urobí nesrávne, usmiať sa na neho, keď máš dobrý deň, lebo úsmev je ako zívanie – šíri sa pohľadom ďalej. 

Len nikdy nebuď odmeraná a nevšímavá.

Lebo to je ako bumerang, ktorý sa Ti nechcene vráti.